Hockey för hela slanten

Hejhej! Sitter med Lillemor i sängen och kollar på One Tree Hill säsong 4. Är trött som fan efter den här långa dagen med hockey. Spelade fyra matcher och det känns som om jag kommer att avlida snart... Spelade tre matcher mot Finland och en mot Luleå blandat med en massa spelare från andra ställen. Matchen Pajala/Narvik VS Finland - 0-15, Pajala/Narvik VS Luleå - 7-1, Luleå (spelade en match med dom) VS Finland - 1-16, Pajala/Luleå VS Finland - 1-14. Jag kan ju säga såhär mycket att Finlands yngsta spelare var 17 och äldsta 35, så därför så är det nog stor orsak till att vi förlorade. För de var väldigt bra faktiskt.

Lillemor: Jag känner mig som en moské.
Jag: Är inte det typ en byggnad eller en hatt?
Lillemor: Nej, dom bor ju i iglo.
Jag: En eskimå?

-Emmy

Kommentarer
Postat av: f

ska du fara till nordmaling nästa i januari?

2011-11-13 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0