Jesse McCartney - How Do You Sleep

Tjenare på er!
Lyssnar på Mistletoe med Justin Bieber och kollar tv. Lite mys det är. Det börjar verkligen kännas som jul nu när man varit och tittat på skolans luciatåg och haft julbord i skolan. Snart är det ju julafton och allt. Hoj vad tiden går fort! Igår var jag hemma från skolan eftersom jag var så trött, tänkte gå på Breaking Dawn men gick på träning istället så idag blir det att kolla den.
I lördags for jag till Skellefteå och på söndag for jag till Luleå på morgonen för att spela match med Luleå igen. Vi var rätt mycket folk, men fick spela ändå fast jag kan ju inte säga att jag gjorde vidare bra ifrån mig, men vi förlorade i alla fall mot Sundsvall med 7-0. Sist så hade de förlorat med 12-0 eller något sånt så det var ju ett framsteg i alla fall. Kollade sedan killarnas match och de förorade med 8-3. Sen åkte jag hem med bussen.
Har fått veta mina betyg idag och är faktiskt väldigt nöjd med dom. Inget under B än så länge. Kemi: A Fysik: B Biologi: B Teknik: B Svenska: A Engelska: A Samhällskunskap: B. Tror det var dom jag fått veta. Nu återstår matte, slöjd, musik och hk tror jag. Slöjd och musik känns rätt risigt men klarar nog godkänt i alla fall och det är ju bra med tanke på att jag avskyr de ämnena.


En av alla bilder som ska framkallas.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Fatta söt jag var! ;)

2011-12-15 @ 15:07:37
URL: http://huldajohansson.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Bra jobbat:)

2011-12-16 @ 11:41:03
Postat av: Elin

Saknar dig!

2011-12-16 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0