Fall Out Boy - Sugar, were going down

Hej där!
Nu måste ni ändå hålla med om att jag är bättre än bäst! Jag har glömt mobilen i Umeå och kom på det först i Skelleftå, så nu blir den kvar där i minst en vecka eftersom lisa först åker hem på tisdag och inte kan skicka den. Vilket verkligen suger eftersom jag då inte kan lyssna på musik imorgon när jag ska åka till Kiruna. Fifan vad surt!
Just nu sitter jag hemma hos Isac i Skellefteå och jag tror vi ska åka mellan 12-14, så alltså hinner jag till träningen ikväll.
Igår blev det i alla fall shopping, köpte en vinterjacka, en parfym och en cd-skiva. Hade så dålig musik i bilen så jag var tvungen eftersom jag fortfarande har fyra timmars bilresa kvar. Jaja, nu ska jag göra något. Kanske läsa. Hejdå.
-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0