Jimmy Eat World - Kill

Hej på er!
Blev många inlägg idag. Var så jävla sur i lördags så kunde inte skriva om matchen. Men nu har vi i alla fall dragit på oss en sista plats i serien. Vi kommer komma så jävla sist och de som såg matcherna kan nog gissa varför. 23-4 och 11-5 var resultaten vi förlorade med. Så jävla sur var jag också när jag fick ett läge och pucken precis var på linjen, exakt på linjen. Tror du inte man blev sur då? Då fick jag i alla fall ta en straff som jag (till ingens förvåning) missade. Pucken började snurra och jag bara skakade, var så jävla nervös. Men jag ville faktiskt inte ta den, men var närmast så när det blev straff så... Ja, det slutade ju som det slutade. Drog på mig en onödig utvisning också, voi voi. På fredag blir det match mot Malmberget och lite vi kommer vinna! Eller inte... Helgen så blir det tjejcup. Det kommer nog bli rätt kul. Norge, något Finland-lag och Luleå kanske kommer.
Idag blir det hockeyträning. Hoppas den blir lika kul som fredagens för det var verkligen skit kul! Min syster ska också träna vilket är lite mindre kul *blink blink*. Det var nog allt jag hade att säga.

I am a highwayman CHEY


-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0