Justin Bieber - All I Want Is You

Hej på er allihopa! Idag så praoade jag och imorgon så är jag ledig eftersom mamma också är ledig. Nice! Efter praoen så skyndade jag mig till isladan och vilken överraskning jag fick! Två faktiskt. Ebba skrämde livet ur mig eftersom det lyste inne i omklädningsrummet och jag var typ den enda som hade nyckel dit, så jag trodde att det var någon som kanske brytit sig in eller något sånt. Men då hade någon bytt lås så Ebba hade nyckel dit. Jag fick också en nyckel som jag tappade två gånger på vägen hem. Den är silverfärgad och gjort av något metallmaterial. Intressant, eller hur? Ja, verkligen! Nu vet ni hur en nyckel ser ut. Sen fick jag en till överraskning, eller kanske chock? Jaja, men det ska vi inte gå in på eftersom det inte angår mig. Haha. Sen fick jag en till överraskning eftersom det kom två tjejer som ville träna hockey (nej, det var två andra tjejer än mig och Ebba) och dom var supergulliga! Så jäkla duktiga dom var också. Superkul att dom kom och testade.
Nu ska jag chilla! Fifan vad kul det är att chilla och i helg så ska jag vara med Sara och kanske Ebba. Harry Potter maraton som kommer ta mer än sexton timmar... Så vi måste börja tidigt på lördagen så att vi blir klara tidigt på söndagen för killarnas match. Får väl se hur det går att kolla en match utan sömn... Jaja.

Jag gillar verkligen inte Justin's nya skiva. Jag gillar inte jullåtar, All I Want Is You är en jätte bra låt utom att han sjunger Christmas i låten. Grr.

SUPRISE!!!


-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0