Justin Bieber - Baby

Good news!
Är nu rätt säker på att det bara var ett rykte om Justin Biber. Allt tjat om det dog ut... Skönt!
Jaja, har idag varit på träning. Inte särksilt kul, men ändå. Vi var ju så få. Imorgon så blir det hocketmatch mot Malmberget. Lördag och söndag så blir dt tjejtunering här i Pajala, så det blir mycket nu ihelg. Ska bli kul att vara med sötaste Lillemor också. Tror hon skulle stanna hela helgen, men hon kommer i alla fall imorgon med bussen och då drar vi till isladan och jag ska nöta skott på henne. Bra träning för oss båda då.

Minns inte om jag berättade att jag failade då när vi var i Kiruna. Innan andra matchen i andra perioden, kan ni gissa vad som hände? Ja, jag gjorde bort mig. Jag gick ut med skydden på isen, ingen skrattade ju då. Voi voi.

Imorgon blir det NO-prov, så ska plugga lite till det. Har också bad och det är fan det värsta jag vet. Jag hatar att simma... Voi voi. Hejdå!

-Emmy

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkar vara ett släktdrag, det där med att gå ut med skydden på isen. Jag har också gjort det. Hann ut till tekningspunkten innan någon i publiken ropade att jag hade skydden på mig. :D Skolturnering i rinkbandy var det. Haha.

2011-11-12 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0