Justin Bieber - Common Denominator

Ja, usch!
Missar hockeyträningen imorgon för att jag ska på konfaläger till Aapua... Huja, det är inte kul. Gillar inte att missa träningar (även fast jag brukar gå till isladan med grejerna för att sedan inse att jag inte orkar träna, men det är en helt annan sak, jaja) speciellt inte för att man ska på konfa. Voi voi.
Idag så har vi haft engelskaprov. Det var inte särskilt svårt. Nu kan jag i alla fall sova för att allt som ska vara klart är klart och då stressar jag inte upp mig. Blir alltid jätte stressad om jag måste göra något och då kan jag inte somna på kvällarna för att jag funderar på hur jag ska hinna (jag vet, det är lite konstigt). Så nu är praoen ordnad, so inlämnad (hoppas på att få ett B på redovisningen nu när jag kompleterar), no är klart, engelskaprovet avklarat. Nu kan man ta höstlov, efter imorgon då.
Nu ska jag fråga min lillebror om han vill kolla One Tree Hill med mig (Ja, han gillar OTH. Ja, han kommer säga nej när jag frågar. Haha!).


Gammal bild från i somras.

-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0