4 dagar kvar!

Fyra dagar kvar till julafton och känner ingen julkänsla alls... Det är ju inte bra alltså. Min önskelista är lite kortare nu. Högts upp så är ju självklart ett objektiv och efter det en Onepiece. Sen vet jag inte om jag vill ha så mycket mer.
Imorgon ska hela åttan spela innebandy, sen efter det tror jag det skulle bli hockeymatch mot gymnasiet. Men någon sa att det inte skulle bli det på grund av något som hänt igår, men ser ju imorgon. Har ju grejerna på isladan så måste ju inte precis gå och hämta den hemifrån.
Har lite panik nu, lappen som man ska skicka in om Normalinglägret i januari ska vara inskickad idag och jag hittar inte lappen någonstans! Jag har inte ens fyllt i den ännu... Nu ångrar jag ju att jag sov hela eftermiddagen. Så innan jag går och lägger mig måste jag hitta lappen, fylla i den, duscha, hitta en innebandyklubba och säkert massa mer. Känner mig lite stressad nu, men orkar inte börja göra något av det förrän mamma eller pappa kommer hem och hjälper till att hitta den där jävla lappen. Om inte så åker jag inte dit alls. Punkt slut.
Snart slår jag ihjäl datorn, jag lovar. Den är så seg!
Jaja, nu ska jag sluta klaga och lyssna på Justin Bieber, blir alltid så glad när jag hör honom, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0