Aly & Aj - In A Second

Tjenare!
Sitter hemma och chillar och lyssnar på musik och läser bloggar och försöker komma på vilka som har bloggar så jag kan länka och kollar facebook och väntar på att min mobil ska ladda klart och tittar på kläder och skriver det här inlägget. Idag så blir det hockeyträning och snart kanske jag far på friåk, om jag orkar. Hade tänkt leka med teknikkulan men både den och min klubba är på isladan så det blev inte så. Måste förresten också till Sportringen och köpa tejp. Började precis fundera över om det är snö eller frost på vägarna, hoppas på snö men tror det är frost och är för lat för att gå ut och kolla. Har inga bilder som jag inte lagt upp nångång, så det blir inga bilder.

-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0