Önskelista!

Kläder från Gina:



Kläder från H&M:

ONEPIECE:

Objektiv:

Fördelar med första objektivet: Vill ha ett bra macroobjektiv eftersom jag fotar helst fotar macrobilder. Har också en stor bländare vilket jag äälskar.
Nackdelar med första obejktivet: Ganska dyrt. Den har en fast brännvidd. Filterdiametern är 55 och då passar inte mina filter på det objektivet. Köper jag den så kan jag inte ha så mycket mer (får pengar i julklapp så jag köper julklapparna själv).
Fördelar med det andra objektivet: Den har lång zoom vilket jag behöver många gånger. Den är billig!
Nackdelar med det andra objektivet: Minsta brännvidden är 70 (hade helst velat ha en mindre). Har också en annan filterdiameter (62) än mina filter jag har hemma. Sen är den inte lika bra till macrobilder (även fast den har inbyggd macro) som den övre.

Boomblaster:

Sen också:
One Tree Hill säsong 8, Alla Harry Potter Filmer, Alla Vampire Academy böckerna (på engelska och svenska), en hockeytrunk, IR-filter till kameran och sen lite till som jag inte kommer ihåg. Haha.

-Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0