Edwin McCain - I'll be

Hej där.
Idag har det varit "hockeynsdag" så det har blivit en del hockey idag. Vilket är riktigt kul! Vi spelade en tränings match, det gick väl rätt bra. Men det kändes som om jag åkte runt och försötrde ibland eftersom jag nästan aldrig var vars jag skulle vara. Men det är ju ändå bara träning så who cares? Lillemor har sovit här hela helgen och vi har kollat One Tree Hill och käkat chips och druckit lite glascola. Nu ska jag chilla resten av dagen och kanske läser lite till engelska provet i veckan. Ha det bra!



-Emmy

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-03 @ 17:15:25
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0