Happyface

Heejsan!
Gissa vem som är värsta glad här? Jo fifan, det är jag! Mamma sa att hon inte tänker tvinga mig att ha på glasögon i skolan och då får jag fortsätta ha linser i skolan bara jag tar av dom när jag kommer hem. Vilket betyder att jag måste ha glasögon hemma... Men det får jag ta. Sen måste jag också kanske betala lite av linserna själv eftersom det är lite dyrt. Men det är ju chill. Så jag ska absolut inte bli sjuk för då ska man inte ha linser. Så fan ta den som gör mig sjuk. Jag skulle gärna visa glasögonen, men... Haha, vad säger jag. Klart jag inte vill visa dom! Det är så jävla fult. Dom är mindre än dom var när jag testade dom i Luleå och jag ser ut som en mupp i glasögonen. Men det är ju bra att dom är fula, då förväntar väl ingen sig att man försöker se bra ut i dom.

Gick inte å ladda upp nå bilder...

-Emmy

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du månads- eller dagslinser? Beställ från nätet så blir det mycket billigare. Ett litet extra tips, torka inte händerna i något efter att du har tvättat dem, om ska sätta i linserna. :) Det är lite jobbigt med glasögon i början och man blir inte riktigt van nångång, men däremot blir man lat och orkar inte ha linser varje dag;) Puss syrran

2011-09-29 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0