Sweet!

Ringde min Lillemor för en stund sen och frågade om hon ska stanna helgen hos mig och det ska hon. Hon hade precis tänkt ringa och kolla samma sak ändå. Idag blir det första ispasset här i Pajala och imorgon så ska jag och Lillan friåka hela dagen. Det är vad jag kallar kul! I skolan så pratade vi om fylleceller (tror det hette så). Haha, så jävla bra, Anki/Julia: Jag skulle ta med mig en lite såg. Haha. Minns inte om det var Anki eller Julia som sa det. Sen rasade bänken ihop också... Voi voi. Nu ska jag sätta mig och längta till träningen och bädda sängen så Lillan slipper hjälpa mig med det.



-Emmy

Kommentarer
Postat av: angelijnas

sv; tack det är bra sj?:)

2011-09-30 @ 16:46:18
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej vaniljglass ?

kolaglass ?

ha det bra

2011-10-02 @ 05:10:59
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0